אפשרויות ותנאי משלוח:
דואר שליחים עד בית הלקוח חברת שלחיות ארצית.
משלוח לנקודות איסוף ע"י חברת UPS.
- נא לשים לב למלא פרטים עדכניים ומלאים במועד ההזמנה, הזמנה שלא בוצע כראוי תתעכב ביציאתה עד להשלמת הפרטים וימי האספקה יספרו ממועד התיקון.
- לאחר ביצוע ההזמנה ישלח מייל ללקוח עם פרטי ההזמנה, באחריות הלקוח לבדוק שאכן הזמין את מבוקשו וכן פרטיו מלאים ונכונים.
- משלוח שחזר עקב טעות בפרטי המשלוח ימתין אצל הום סט עד יצירת קשר מצד הלקוח.
ביטול והחזרת מוצרים:
- ביטול עסקה ניתן לבצע עד 14 יום מהרכישה, הלקוח יקבל את כספו בניכוי דמי ביטול 5% או 100 ₪ הנמוך מבניהם.
- מוצר שנשלח ללקוח טרם ביטול ההזמנה, הביטול יתבצע רק לאחר החזרת המוצר להום סט.
- קיבל הלקוח את המוצר, החזרת מוצרים בדואר שליחים בלבד באחריות ועל חשבון הלקוח.
- המוצר צריך לחזור באריזתו המקורית שלא נעשה בו שימוש, מוצר שיחזור פגום/ ללא אריזה מקורית, לא יתקבל.
- הלקוח קיבל מוצר פגום/ המוצר לא הגיע בזמני האספקה המובטחים ע"י הום סט, רשאי הלקוח לבטל, במקרה זה יקבל הלקוח החזר מלא ללא ניכוי דמי ביטול, החזרת המוצר באחריות ועל חשבון הום סט.
- למרות האמור לעיל במוצרים גדולים, מראות, שידות, הדומים יתכנו עיכובים של 2-3 ימי עסקים נוספים. יתכנו עיכובים זהים גם במושבים מרוחקים.
- כמו כן גם בחודשים עמוסים כגון לפני חג פסח, ראש השנה, בלאק נובמבר יתכנו עיכובים באספקות.
- לא ניתן לבטל מוצרים שהותאמו באופן אישי עבור הלקוח.
- למרות האמור לעיל במקרה של קבלת מוצר פגום תהיה רשאית הום סט להחליף ללקוח את המוצר הפגום טרם אפשרות ההחזרה, רק במקרים שלא יהיה במלאי מוצר זהה לצורך החלפה יכנסו לפועל התנאים מעלה.
- ניתן להחזיר מוצרים שאינם שבירים דרך שירות משלוחים של חברת הום סט בעלות של 50 ש"ח למשלוח, לדוגמה החזרה של 2 הדומים = 2 משלוחים.
איסוף עצמי:
בתאום טלפוני מראש בטלפון 077-2155110
בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00
בכתובת אליהו איתן 26 ראשון לציון.
הזמנות:
- במידה והלקוח לא קיבל מייל לאחר שהזמין יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון הנ"ל, או במייל service@homeset.co.il
שעות פתיחה:
בתאריך 18/9 העסק יהיה סגור
בתאריכים 21-26/9 העסק יהיה סגור